fbpx
Kantiner

Butikkdataløsningen eller POS som vi kaller det, er selve hjerte og hjernen i din bedrift. Det er derfor kritisk viktig for deg som driver, at du velger både riktig løsning og samarbeidspartner. Med Digipos får du Norges råeste PCKasse leverandør, som ivaretar både systemene og kompetansen for hele verdikjeden din bedrift trenger.  

Hvorfor passer denne løsningen så godt til din bransje?

Først og fremst er PCKasse svært enkelt å ta i bruk ved hjelp av intuitiv programvare, touchskjerm, søkefunksjoner, hurtigtaster og strekkodeleser. Løsningen er bunnsolid, stabil og velutprøvd over en lang årrekke. PCKasse florerer av gode funksjonaliteter som fristiller din arbeidshverdag for både tid og frustrasjon. 

Bestill digitalt  

Vi tilbyr også muligheter for at dine kunder / ansatte enkelt kan se og bestille produkter på nett. Ditt utstillingsvindu blir tilgjengelig 24/7 og fokuser tiden din på produsering og kvalitet, fremfor bestilling. Ordrene kommer rett inn i ditt kassesystem. 

Selvbetjening ingen problem 

PCKasse kan også svært enkelt brukes som en selvbetjent løsning. Dette gjør frigjør tiden til de ansatte til andre oppgaver, fremfor ekspedisjonsarbeidet.  

Funksjonaliteten du trenger  

PCKasse er utviklet samsvar med kolleger i din bransje, for tross alt – dere vet best. Det betyr at løsningen både er bunnsolid og har funksjonene din kantine trenger. Kasseløsningen kan brukes sammen med ansattkort, fakturering eller ved kontant betaling. 

Til deg som driver liten eller stor kjede 

Vi tilpasser løsningen til deg som driver flere butikker eller en større og krevende kjede. Vi får helheten til å spille på lag i restauranten og på nett. 

Statistikken du trenger 

I PCKasse får du en solid og detaljert statistikkmodul som kan tilpasses dine ønsker. Korrekt og punktlig statistikk kan være en av dine største konkurransefordeler, og her får du verktøyene som skal til, for å ta de riktige avgjørelsene basert på riktig data. Les mer om hva muligheter du har her.


Gode grunner og funksjoner du vil digge:  

  • Ingen skjulte kostnader  
  • Minimalt med opplæring av ansatte 
  • Brukervennlig salgssystem 
  • Integrert kundeklubb 
  • Brukervennlig logistikk  
  • Integrert mot regnskap  
  • Fakturering blir en lek 
  • Integrert mot nettbutikken  
  • Registrer salg på ansattkort. 
  • Støtte for sentrale gavekort og tilgodelapper 
  • Tilpasset din bedrifts størrelse  

Kontakt Eirik for en prat om Kantiner

Kontaktperson

Eirik Christoffersen
Daglig leder & Salg
97 07 33 10