Med Digipos fraktavtale får du en tid og pengebesparende tjeneste, hvor vi går i bresjen for å gi deg gode forsendelsespriser og effektive arbeidsrutiner. Med vår avtale får du tilgang på forsendelser via Postnord, Bring, DHL, Schenker og Norlines.
Bookingsystem inkludert
Vi legger tilrette for effektiv håndtering av forsendelser via det brukervennlige systemet Sendo. Rutinene er strømlinjeformet og gir deg enklere administrasjon, færre feilkilder og bedre logistikkoversikt. Med Sendo kan du også overføre sendinger mellom avdelinger, registrere faste mottakere og mer.
Integrert med Woocommerce
Effektiv fraktbestilling kan gjøre en stor forskjell for din bedrift. Nettopp derfor er også systemet Sendo integrert med din nettbutikk, slik at du slipper dobbeltarbeid som bla. å punche mottakernavn.
Gode priser fra ekspeditørene
Ved å ta del av våre fraktavtaler, blir du en del av et større fraktvolum du kanskje ikke ville hatt selv i din bedrift. Vi samler alle under en kam og gir deg en unik mulighet til å ta del av vår storavtale. Hos oss får du gode løsninger og priser fra Postnord, Bring, DHL, Schenker og Norlines.
Alt fra Digipos, enkelt budskap
Ikke bare tilbyr vi bedre priser og gode rutiner, men vi blir også ditt eneste kontaktpunkt for frakthåndtering, supporthenvendelser, fakturering og fraktsparring. Ingen faste kostnader, ingen oppstartskostnader – ”kun pay per use.”
Gode grunner og funksjoner du vil digge
Ingen bidningstid
Gratis support
Spar tid og penger
Ingen faste og månedlige kostnader
Pay Per Use – Betal kun for frakten.
Kontakt Eirik for en prat om Fraktløsning
Kontaktperson
Eirik Christoffersen
Daglig leder & Salg
97 07 33 10