fbpx
Kundeklubb

Det har aldri vært enklere å få på plass et lojalitetsprogram for å skaffe seg flere repeterende kunder, være attraktive ovenfor nye og ivareta eksiterende bedre enn før. Diller er verktøyet som gir deg det ekstra konkurransefortrinnet. Visste du at ifølge Inc.com så koster det fem til ti ganger mer å hente en ny kunde, som å ivareta en eksisterende en?   

Suksess med personifisert dialog  

Med Diller kundeklubb får du ikke bare hjelp til å kommunisere med kundene dine, men å kommunisere relevant! Diller automatiserer en dialog med kunden, basert på hva kunden faktisk har vist interesse for. Dette gir økt verdi og ikke minst vil kunden få en mye bedre følelse av personlig tilknytning til din butikk, slik opprettholder man lojalitet hos kundene sine.  

Enkel onboarding av kunder   

Diller gjør det lekende lett å få dine kunder til å bli medlemmer av din kundeklubb. Ved tilknytning av nettbutikk gjør kunden det enkelt selv og fra kassesystemet ditt, taster du enkelt bare inn kundens mobilnummer. Og ja, selvfølgelig tar vi oss av GDPR!  

Integrert med nettbutikken  

Diller integreres sømløst med din Woocomerce nettbutikk, slik at du enkelt kan hente inn nye kunder og selge mer til eksisterende. På den måten er du tilgjengelig og attraktiv, uansett hvor kunden måtte ønske å legge handelen.  

Flere lojalitetskonsepter for økt salg 

Diller har flere typer lojalitetskonsepter slik som velkomstkuponger, engangskuponger, klippekort, kampanjer, bursdagshilsen, faste fordeler, poengsystem og medlemsnivåer, verv en venn med mye mer – med andre ord, fleksibelt!  

Dashboard 

I Diller får du også tilgangen til et lettforståelig og lekkert Dashboard. Her får du masse god data på gevinsten Diller, og dine markedsaktiviteter gir deg. Se hvem som er dine viktigste og beste kunder, og bruk denne informasjonen til å gjøre mer av det som gir økt salg og lojalitet bland dine kunder.  

Koble butikkene sammen – kjeder 

For den lille og store kjeden legger vi til rette for at du kan koble dine avdelinger sammen. Hver enkelt butikk vil få sin innlogging, mens hovedkontoret for oversikt over alle medlemmene, på kryss av butikkene.  

Hvordan fungere det?

1

Registrer kundens telefonnummer enkelt ved hvert kjøp i din butikk.

2

Kunden får SMS og akseptererer betingelser og vilkår (GDPR).

3

Hold kundene oppdatert ved å sende SMS, e-post, kampanjer, kuponger m.m

4

Kunden kan logge inn på sin profil for tilgang til sin profil, kuponger og tilbud.

Kontakt Eirik for en prat om Kundeklubb

Kontaktperson

Eirik Christoffersen
Daglig leder & Salg
97 07 33 10