fbpx
Markedsføring

Digipos forstår det er vanskelig å skille seg ut i dagens digitale jungel. Med over 15 års erfaring med å skape suksess på nett, har vi funnet formelen og metodikken som har hjulpet mange av våre kunder med mer penger på bunnlinjen, flere leads og lønnsom nettbutikkdrift.  

Plattformen som selger 

For Digipos er det viktig at kundene er fornøyde med våre tjenester og investeringene dem gjør hos oss. Derfor stiller vi til kamp med bred og lang erfaring innen digital markedsføring, innholds utvikling, annonsering, Google, Facebook, UX Design, funnel/strategier med mer. Digipos skal være en naturlig samarbeidspartner for å skape lønnsomme resultater på nett.  

Opprettelse av annonsering og strategi  

Sammen med deg legges det en god plan på hvordan vi sammen og i hvilke former, skal nå ut i markedet. Dette kombinert med lang erfaring, danner gode grunnlag for strategiene vi sammen velger som skal igjennom nøye testing og måling. Digipos utfører også helhetsjobben ved å teknisk / visuelt sette opp annonser mot Google, Google Shopping og sosiale medier som Facebook.  

Vedlikehold og oppfølgning av annonseringer 

I tillegg til at vi tar på oss ansvaret ved å utrede veien, utarbeide annonseringene og iverksette dem under riktige medier, følger vi deg selvsagt opp på det også. Som standard vil Digipos kvalitetssjekke om alle annonseringer leverer resultater som avtalt hver eneste uke.  

Månedlig vil du også ha et fysisk eller video møte sammen med din rådgiver, hvor man gjennomgår plattformens tilstand og forslag til forbedringer, månedens resultater og legger planen for kommende periode. All kommunikasjon er basert på virkelig og relevant data, slik at man har riktige grunnlag å agere etter.  

Rapportering for hver eneste krone 

Tiden der man ikke kunne gi en fullstendig beskrivelse av hva budsjettet har blitt brukt til – er over. Digipos kartlegger rapporteringer ned til hver eneste krone, slik at du som kunde har full transparens i å se hvor pengene går og hva som blir gjort med dem.  

Det å kunne spore hva man får igjen for hver krone brukt er en gylden mulighet til å se hva som faktisk fungerer og optimalisere det ytterligere. Dette gir riktige grunnlag til å velge hvor man plasserer pengene sine og hvor man best kan vokse! Bedre utnytelse av budsjettet blir det penger av, penger blir man glad av og Digipos digger glade mennesker.   

Google

Har du noen gang «googlet» naboen? Verdens største søkemotor vise kjapt alt mellom himmel og jord. Hvor er du?

Facebook

Skal man markedsføre seg digitalt, må man være der 82% av norges befolkning befinner seg!

Instagram

Vis bedriften din fra en kreative side. Vis egnde bilder og kjøre annonser til andre brukere. Bare fantasien setter grenser.

Kontakt Eirik for en prat om Markedsføring

Kontaktperson

Eirik Christoffersen
Daglig leder & Salg
97 07 33 10