fbpx

Bloggen

4 ‘’vedvarende’’ Netthandelstrender, for 2024

4 ‘’vedvarende’’ Netthandelstrender, for 2024

Året 2024 er her, og netthandelslandskapet fortsetter å utvikle seg i forrykende tempo. Med flere teknologiske fremskritt, endrete kjøpsvaner hos forbrukere og stadig høyere konkurranse, er det viktig for netthandlere å holde tritt med de nyeste trendene. Her er fire...

les mer
5 trender som vil forme fremtiden for netthandel

5 trender som vil forme fremtiden for netthandel

Netthandel har revolusjonert måten vi handler på, og bransjen fortsetter å utvikle seg i en rasende fart. I 2023 forventes det flere spennende trender som vil påvirke netthandelslandskapet og endre måten vi kjøper produkter på nettet. Fra ny teknologi til endrede...

les mer
5 gode grunner til å velge PCK POS-system

5 gode grunner til å velge PCK POS-system

Et effektivt og pålitelig POS (Point of Sale)-system er essensielt for enhver bedrift som ønsker å drive sin bedrift så smidig og effektivt som mulig. PCK POS-systemet har opparbeidet seg et solid rykte og har vist seg å være et av de beste alternativene på markedet....

les mer
5 myter om B2B netthandel

5 myter om B2B netthandel

Selv om B2B netthandel har eksistert i en årrekke, myldrer det fortsatt av noen myter og misforståelser rundt denne formen for E-handel. B2B netthandel handler kort og konsist om å selge produkter og tjenester fra og til bedrifter. Dette kan gi en rekke fordeler slik...

les mer
Hvordan gjøre den «usynlige» kunden «synlig»?

Hvordan gjøre den «usynlige» kunden «synlig»?

Strengere personvernlovgivning og kunder som ikke lenger kan spores på Facebook eller i andre medier, gjør målrettet markedsføring litt vanskeligere og dyrere. Gjør den «usynlige» kunden «synlig» med et godt lojalitetsprogram I dag kan en kunde gå inn og ut av...

les mer
Derfor bør du investere i en kundeklubb

Derfor bør du investere i en kundeklubb

Konkurransen blir stadig tøffere innenfor varehandel. Derfor er det viktig for butikkene og kjedene å skape relasjoner med kundebasen, slik at kundene kommer tilbake igjen og igjen. Kundeklubber og fordelsprogrammer skaper engasjement og lojalitet og gjør det lettere...

les mer
Hva koster en hjemmeside

Hva koster en hjemmeside

For mange er det ikke lett å sette seg inn i hva en hjemmeside faktisk koster. Vi får mange spørsmål om kostnader rundt våre løsninger, og hva skiller oss fra andre. Så nå skal jeg bryte saken opp litt. For å ha en hjemmeside liggende på nett er kanskje ikke den store...

les mer
Hvordan sjekke hvor rask nettsiden min er.

Hvordan sjekke hvor rask nettsiden min er.

Morten forklarer enkelt hvordan du selv kan sjekke hvor rask din nettside / nettbutikk er.  En av våre største oppgaver ovenfor våre kunder er å gi dems kunder den beste opplevelsen din kan få. Derfor er det så viktig at siden blir raskt tilgjengelig for dems kunder....

les mer
Riktig trafikk, gir riktige kunder.

Riktig trafikk, gir riktige kunder.

Morten forteller hvordan riktig trafikk, kan gi økt salg og konvertering. Altså, det handler ikke bare om å mate på med trafikk inn på nettsiden eller nettbutikken din. Om det er feil mennesker som kommer inn, handler de heller ikke. Sørg for at trafikken...

les mer
Hva er en landingsside? Sjekk ut filmen!

Hva er en landingsside? Sjekk ut filmen!

Woho! Vi har laget ny film. Morten forklarer hva en landingsside er og hvem det funker for? Og ikke minst. Hvorfor er dette så viktig for oss som driver med markedsføring? Mange bedrifter jobber i dag med landingssider, men det er også en drøss av måter å...

les mer
Hvordan nettbutikk trenger jeg?

Hvordan nettbutikk trenger jeg?

Okey! Dette er et spørsmål som ofte har dukket opp i det siste. Og det er lett for oss som jobber med det å se forskjellen. Men for de som skal ta steget ut i den digitale verden... Fordi er dette en jungel man fort kan bli sliten av. Så! Vi skal ta for...

les mer
«Det er lavsesong, hva gjør jeg?»

«Det er lavsesong, hva gjør jeg?»

Hvor skal jeg starte? Dette er et så stort tema, med så mange svar. Men også et spørsmål som kommer opp veldig ofte. Ett av målene våre for 2018 er å jobbe med de lokale. Kunne bidra til vekst i det lokale, og kunne være med på å gjøre en forskjell. Derfor har jeg...

les mer
Hvordan burde vi markedsføre oss i 2018?

Hvordan burde vi markedsføre oss i 2018?

For et stort tema faktisk. Men så viktig! Det er ingen fasit på hvordan man skal markedsføre seg. Men man kan se litt på trenden, og hvordan de digitale plattformen fungerer og utvikler seg. De store er som sagt Facebook og Google, og her kan vi se mye av...

les mer
Hold deg til planen

Hold deg til planen

Alle vil ha salg i dag! Og kanskje helst i går. Hvis jeg slenger opp en nettside i kveld, hvorfor har jeg ikke masse bestillinger allerede i morgen? Jeg er jo best og har de beste prisene. Om alle bare hadde vist hvor god jeg var. Man skulle kanskje ønske at det var...

les mer
Loading...