fbpx

Hvordan gjøre den «usynlige» kunden «synlig»?

Strengere personvernlovgivning og kunder som ikke lenger kan spores på Facebook eller i andre medier, gjør målrettet markedsføring litt vanskeligere og dyrere.

Gjør den «usynlige» kunden «synlig» med et godt lojalitetsprogram

I dag kan en kunde gå inn og ut av butikken og være helt «usynlig». Sånn behøver det ikke å være, og de flinkeste bedriftene kommer heller ikke til å la det skje fremover. Ved å samle inn egne kundedata i egne markedskanaler på en måte som kundene både godkjenner og liker, kan man i praksis unngå hele problemet. En «usynlig» kunde blir «synlig», én som du kjenner og kan ha dialog med. Man sier jo tross alt hei og ha det bra når kunden entrer og forlater den fysiske butikken?

Er det virkelig så enkelt? Ja, faktisk.

Diller er integrert med vårt kassesystem PCKasse og vår nettbutikk, hvilket betyr at du allerede har et fiks ferdig lojalitetsprogram som er fullintegrert i kassen eller nettbutikken. Ved å verve medlemmer til kundeklubben, får du automatisk GDPR-samtykke og kan starte kundedialogen i din egen markedskanal – en lojalitetsplattform som du eier. Du samler hele tiden inn nye kundedata og kan skreddersy kommunikasjonen til hver enkelt kunde. Dette kan være en sterk substitutt til digital markedsføring, eller et godt tiltak som ‘’i tillegg til’’.

Start i dag og bygg for fremtiden

Diller gjør det mye enklere og billigere å få kundene tilbake i butikken, slik at de handler oftere og mer. Varene går raskere ut av hylla, samtidig som at du samler inn data og får uvurderlig innsikt i hva kundene dine ønsker seg i dag, i morgen og dagen etter.

Vi er alltid glade for å høre fra deg! Har du spørsmål om våre tjenester eller ønsker du å lære mer om hva vi tilbyr? Ikke nøl med å ta kontakt med oss ved å fylle ut skjemaet. 

Kontaktskjema

Loading...