Black Week, Black Friday og Cyber Monday nærmer seg med stormskritt, og det er en av de mest hektiske, men også mest innbringende periodene for nettbutikker. Enten du har hatt…
Sosiale medier er en stor del av de flestes hverdag og spiller stadig en større rolle i hvordan vi handler på nett. For nettbutikker er plattformer som Instagram og Facebook…
I den evig skiftende verden av digital handel er et av de mest undervurderte, men likevel kritiske elementene i en nettbutikk, søkefeltet. Det er ikke bare et enkelt felt der…
ROI er en forkortelse vi prater mye om og er uten tvil det viktigste tallet vi forholder oss til når vi ser på verdien av annonsering. Men hva står egentlig…
En god oppfølgning fra ROI er hvor mye penger vi kaster inn til Google, eller andre kanaler. Hvor mye penger bør man bruke? Og når kommer resultatene? Ikke bruk mer enn…
Innhold er faktisk en av de mest avgjørende faktorene som påvirker en nettsides rangering i søkeresultatene. Søkemotorer som Google og Bing analyserer innholdet på en nettside for å forstå hva…