Digipos er opptatt av at våre kunder oppnår sine mål ved investeringene på nett. En av nøklene til en slik suksess, er å finne de riktige kundene igjennom plattformer slik som Google og sosiale medier. Med vår markedsføringsavtale veileder vi deg igjennom denne kompliserte jungelen av valg, igjennom strategiske former.
Plattformen som selger
Det er viktig at våre kunder er fornøyde med både tjenester og investeringene dem gjør hos oss. Derfor stiller vi til kamp med bred og lang erfaring innen digital markedsføring, innholds utvikling, annonsering, Google, Facebook, UX Design, funnel/strategier med mer. Digipos skal være en naturlig samarbeidspartner for å skape lønnsomme resultater på nett. Lykkes ikke du, lykkes ikke vi.
Opprettelse av annonsering og strategi
Sammen med deg legges det en god plan på hvordan vi sammen og under hvilke former skal nå ut i markedet. Dette i kombinasjon med lang erfaring, danner gode grunnlag for strategiene vi sammen velger. Alle strategier som legges testes nøye og gjennomgår tett oppfølgning og måling. Digipos utfører også helhetsjobben ved å teknisk / visuelt sette opp annonser mot Google, Google Shopping og sosiale medier som Facebook & Instagram.
Vedlikehold og oppfølgning av annonseringer
I tillegg til at vi tar på oss ansvaret ved å utrede veien, utarbeide annonseringene og iverksette dem under riktige medier, følger vi deg selvsagt opp på det også. Som standard vil Digipos kvalitetssjekke om alle annonseringer leverer resultater som avtalt hver eneste uke.
Månedlig vil du også ha et møte sammen med din rådgiver, hvor man gjennomgår plattformens helse og forslag til forbedringer, månedens resultater og legger planen for kommende periode. All kommunikasjon er basert på virkelig og relevant data, slik at man har riktige grunnlag å agere etter.
Rapportering for hver eneste krone
Tiden der man ikke kunne gi en fullstendig beskrivelse av hva budsjettet har blitt brukt til – er over. Digipos kartlegger rapporteringer ned til hver eneste krone, slik at du som kunde har full transparens i pengeflyten og hva som blir gjort med dem.
Det å kunne spore hva man får igjen for hver krone brukt, er en gylden mulighet til å se hva som faktisk fungerer og optimalisere det ytterligere. Dette gir riktige grunnlag til å velge hvor man plasserer pengene sine og hvor man best kan vokse! Bedre utnytelse av budsjettet blir det penger av, penger blir man glad av og Digipos kaller det for suksess.
Har du noen gang «googlet» naboen? Verdens største søkemotor vise kjapt alt mellom himmel og jord. Hvor er du?
Skal man markedsføre seg digitalt, må man være der 82% av norges befolkning befinner seg!
Vis bedriften din fra en kreative side. Vis egnde bilder og kjøre annonser til andre brukere. Bare fantasien setter grenser.
Kontakt Kjetil for en prat om Digital markedsføring
Kontaktperson
Kjetil Kalaoja
Kundeansvarlig
926 82 287