Butikkdata

Som gjør hverdagen enklere

Med Digipos som totalleverandør av butikkdata får du mer enn bare markedsledende programvare. Som forhandler av både PCKasse og VisionPoint kan vi tilpasse løsningen etter din bedrifts funksjonsbehov.
Vi tar oss av alt fra maskinvare og systemer til implementering, opplæring, drift og support – slik at du kan fokusere på virksomheten din.

En komplett tjeneste fra A til Å:

Programvare

Hos Digipos får du programvare som dekker alt fra enkle til avanserte funksjonskrav. Med PCKasse og VisionPoint i porteføljen kan vi tilpasse løsningen til din bedrift – enten du driver én forretning, flere lokasjoner eller en hel kjede. Vår rolle er å kartlegge behovene dine og veilede deg til valg av riktig systemløsning.

Maskinvare

Vi tilbyr moderne maskinvare tilpasset din løsning – med markedsledende garanti og fleksible finansieringsmuligheter som kjøp, leie eller leasing. Dette gir deg en driftssikker og forutsigbar hverdag.

Implementering & opplæring

Vi sørger for at alt settes opp riktig fra start – med konfigurering, datamigrasjon og tilpasning til din virksomhet. Deretter gir vi grundig opplæring, slik at du og dine ansatte kan bruke systemet effektivt fra dag én. 

Betalingsløsninger

Vi støtter betalingsterminaler fra Nets, Worldline, Verifone og Aera. I tillegg tilbyr vi integrerte betalingstjenester som Vipps, Svea, Klarna og Santander – slik at du kan tilby kundene fleksible og sømløse betalingsalternativer.

Drift & Support

Etter at systemløsningen er satt i drift, starter det virkelige samarbeidet. Vi gir deg støtten du trenger via telefon, fjernstyring, fysisk assistanse og vår kundeportal. Digipos tar service & support på alvor, og vi streber etter å gi det i form av en ærlig, proaktiv og verdiskapende måte.

Alt du trenger på et sted:

Med PCKasse, VisionPoint og våre tjenester dekker vi alt fra salgspunkt til rapportering, servering, netthandel og logistikk. Her er noen av nøkkelfunksjonene du kan få med Digipos.

Mobile salgsløsninger

Selg hvor som helst – med mobile POS-enheter, håndterminaler og apper.

Selvbetjeningsløsninger

Gi kundene en raskere og mer fleksibel handleopplevelse med moderne selvbetjeningskasser.

Håndterminaler og telleapper

Effektiviser lagerstyring, vareopptelling og logistikk i sanntid.

Dashbord og rapportering

Få nøkkeltallene på mobilen eller PC – alltid oppdatert, alltid tilgjengelig.

Netthandel

Koble fysisk butikk og nettbutikk i én samlet løsning som snakker i sanntid.

Servering

Bordkart, kjøkkenskjermer, takeaway, deling av regning og mobil bestilling – alt for en smidig drift.

Kundefordelsløsninger

Bygg lojalitet med kundeklubb, kampanjer, gavekort og digitale kvitteringer. Våre systemer er også integrert med Diller og Modish.

Logistikk, tilbud og ordreflow

Fra pristilbud til ordre, logistikk og faktura – systemet gir deg kontroll og sparer tid i hele salgsprosessen.

Regnskapsintegrasjon / utlegg

Spar tid med automatisert overføring til regnskapssystemer som Poweroffice Go, 24SevenOffice, TripleTex, Visma systemer, Fiken og mange fler!

Fleksible betalingsløsninger

Støtte for ledende terminalleverandører og integrerte tjenester som Vipps, Klarna, Svea og Santander.

Bredt utvalg av integrasjoner

Bredt utvalg av integrasjoner mot andre systemer som kundelojalitet, bransjedatabaser, PIM, elektroniske hylleforkanter, RFID, gavekort, global blue, Hotsoft mm.

Og mye mer

Dette er bare et utvalg av funksjonene. Kontakt oss for en tilpasset demo, så viser vi deg mulighetene for din bedrift.

«Vi følger deg hele veien»

Enten du skal bytte system eller starte fra bunnen av – vi gjør oppstarten enkel og trygg. Slik ser prosessen ut:

Steg 1

Kontakt oss for en rådgivningssamtale – vi kartlegger behovene dine og finner den beste løsningen
1 – Ta kontakt

Steg 2

Når tilbudet er akseptert, får du en dedikert prosjektleder som følger deg tett fra start til slutt.
2 – Vi setter opp løsningen

Steg 3

Du får grundig opplæring, slik at du kan bruke systemene effektivt fra dag én.
3 – Opplæring og test

Steg 4

Vi er med deg videre – med support, oppfølging og nye muligheter når bedriften din vokser.
4 – Du er i gang!

Kjetil's tips om valg av kassesystem

Klar for en prat? 

Hos Digipos får du ærlig rådgivning og hjelp til å finne den riktige løsningen. Send oss en mail eller ring oss.
Firmainformasjon
Digipos AS
922 844 879
Frolandsveien 6
4847 Arendal
41 55 00 30
[email protected]