som
Fraktløsning med Digipos
Med vår fraktavtale får du en tid og pengebesparende tjeneste, hvor vi går i bresjen for å gi deg gode forsendelsespriser og effektive arbeidsrutiner.
Med vår fraktløsning får du tilgang til ekspeditører som Postnord, Bring, Schenker, DHL og Norlines. Vi får tannhjulene til å snurre sømløst
Fraktløsning med Digipos
Med vår fraktavtale får du en tid og pengebesparende tjeneste, hvor vi går i bresjen for å gi deg gode forsendelsespriser og effektive arbeidsrutiner.
Med vår fraktavtale får du tilgang til ekspeditører som Postnord, Bring, Schenker, DHL og Norlines. Vi får tannhjulene til å snurre sømløst.
Fordeler
Samleavtale for bedre priser
Hos oss drar vi alle under en kam og inviterer til en fordelsavtale som drar nytte av felleskapets fraktvolum! Dette gir deg tilgang til stordriftsfordeler du kanskje ikke ville hatt selv. Med vår avtale får du tilgang til forsendelser med Postnord, Bring, DHL, Schenker og Norlines.
Effektive arbeidsrutiner med Sendo
Som en del av vår fraktavtale, får du også tilgang til et eget system for booking av frakt. Fraktsystemet Sendo gir deg stålkontroll på utgående forsendelser, status på forsendelser og returer. Mindre feilkilder og bedre logistikkoversikt, HELT gratis.
Med Sendo kan du også overføre sendinger mellom avdelinger, registrere faste mottakere og mer.
Sendo – integrert med WooCommerce
Som et ekstra ledd i den effektive fraktprosessen, er også Sendo integrert med nettbutikken. Det vil si at alle ordre klare til forsendelse, vil automatisk dukke opp i Sendo ferdig utfylt med informasjon om kunde, hvor varen skal, vareinformasjon og kundens valgte fraktmetode!
Forutsigbar service og support
Ikke bare tilbyr vi rutiner og bedre priser, men vi blir også ditt eneste kontaktpunkt for supporthenvendelser vedrørende frakt. Og Digipos tar service & support på alvor, vi streber etter å gi det i form av det vi kaller hovmesterprinsippet ”det er det lille ekstra som gjør en stor forskjell”
Fordeler
Samleavtale for bedre priser
Hos oss drar vi alle under en kam og inviterer til en fordelsavtale som drar nytte av felleskapets fraktvolum. Dette gir deg tilgang til storfordelsavtaler du vanligvis ikke ville fått selv.
Med vår avtale får du tilgang til forsendelser fra Postnord, Bring, DHL, Schenker og Norlines.
Effektive arbeidsrutiner med Sendo
Som en del av vår fraktavtale, får du også tilgang til et eget system for booking av frakt.
Fraktsystemet Sendo gir deg stålkontroll på utgående forsendelser, status på forsendelser og returer.
Mindre feilkilder og bedre logistikkoversikt, HELT gratis.
Sendo – integrert med WooCommerce
Som et ekstra ledd i den effektive fraktprosessen, er også Sendo helt integrert med nettbutikken.
Det vil si at alle ordre klare til forsendelse, vil automatisk dukke opp i Sendo ferdig utfylt med informasjon om kunde, hvor varen skal, vareinformasjon og kundens valgte fraktmetode!
Forutsigbar service og support
Ikke bare tilbyr vi rutiner og bedre priser, men vi blir også ditt eneste kontaktpunkt for supporthenvendelser vedrørende frakt.
Digipos tar service & support på alvor, og vi streber etter å gi det i form av det vi kaller hovmesterprinsippet: det er det lille ekstra som gjør en stor forskjell.
Som kunde av Digipos får du tilgang til oss via både telefonsupport, fjernstyring, ticketsystem og din helt egne kundeplattform for oversikt.
Kristoffer om valg av fraktløsning