fbpx

Kjøpsbetingelser

Kjøpsbetingelser

Betingelser og vilkår under denne siden er basert på forbrukerkjøp som er regulert i forbrukerkjøpsloven.

Generelt
Priser
Minstebestilling
Betaling
Levering og frakt
Sporing
Kundeopplysninger
Angrerett
Reklamasjon

Generelt
Digipos AS reserverer seg for eventuelle feil i artikkelinformasjonen og forbeholder oss retten til prisendringer uten varsel. Prisen endres IKKE på en ordre kunden allerede har fått bekreftet.
Jeg tar forbehold om at varer kan bli utsolgt.

Kan jeg ikke levere i henhold til din bestilling, forbeholder jeg meg retten til å kansellere hele eller deler av bestillingen. Beskjed om dette blir gitt pr e-post.
Gjennomført bestilling innebærer at du godkjenner våre kjøpevilkår og samtykker til at navn og emailadresse registreres i Digipos AS kunderegister.

Priser
Alle priser er ekskludert norsk merverdiavgift.

Ordren gir deg oversikt over alle kostnader ved bestilling.

Alle priser er oppgitt i norske kroner, men eksklusiv porto.

Total fakturasum inkludert porto, mva. og ekspedisjon vil stå spesifisert i ”Handlekurven”.

Betaling
Bambora

Det tilbys betaling gjennom Bambora sine løsninger. Her kan man betale med VISA, Mastercard, eller VIPPS. Kortet blir belastet i det varen sendes fra vårt lager. Det vil også finnes mulighet for faktura eller delbetalingsavtaler direkte fra Digipos AS.

Frakt og Levering
Varekjøp er for tiden kun mulig til postadresser i Norge.
Digipos sender med Posten, da får du enten brev i postkasse eller småpakke/pakke til nærmeste postkontor/post i butikk.
Digipos vil forsøke å levere hele bestillingen samlet.

Dersom det ikke er mulig å levere hele bestillingen innen rimelig tid, vil det delsendes med ettersendinger på resterende kolli uten ekstra kostnader for forsendelse.

Brevpost
Bestillinger opp til 2kg leveres som brevpost (A-post) eller småpakke.
Digipos AS gir ingen garanti eller erstatning for eventuelle varer som måtte komme bort i postgangen eller på noen måte skulle bli skadet.

Postens servicepakke:
Bestillinger over 2kg sendes som norgespakke.
Hentes på ditt postkontor. Pakken kan spores via Posten sine sider og inkluderer postens garantier og forsikringer mot tap/skade.

Ved uavhentede pakker:
Når servicepakken ankommer ditt postkontor blir det utsendt en melding fra Posten om hvor kunden kan hente pakken.
Etter 7 dager vil Posten sende ut en påminnelse om pakken ikke er hentet. Pakken vil bli liggende totalt i 14 dager før den vil bli returnert til oss.
Om pakken i ettertid ønskes sendt vil portogebyr påløpe på nytt.

Leveringstid

Forventet leveringstid er 7 dager etter bestilling. Dette er gitt at varen er på lager. Om varen ikke er på lager vil du bli kontaktet for leveringstid, da dette varierer hos leverandør.

Sporing
Når varene er klargjort for utsendelse fra vårt lager, sender vi en leveringsbekreftelse på e-post-adressen kunden har oppgitt.
Det vil så gå noe tid før pakken er sporbar. Bestillinger som er gjort med Postens Servicepakke kan spores på Posten sine sider eller via telefon 04004.  Gjelder post over 2 kg.

Kundeopplysninger
For å kunne handle hos Digipos AS, må du fylle ut alle obligatoriske felt i

kunderegistreringen.


Dersom vi ikke får din e-postadresse, kan jeg ikke sende noen ordrebekreftelse, og vi kan heller ikke informere deg om leveringsforsinkelser eller om deler av din bestilling ikke kan leveres.
Hver gang du bestiller fra Digipos AS, bør du kontrollere at de oppgitte adresseopplysningene er riktige.

Kundeopplysningene du registrerer hos Digipos AS benyttes i ordrehåndtering og fakturering, for informasjon, markedsføring og annet som fører til at våre tjenester kan fungere så bra som mulig.

Jeg garanterer at ingen andre får tilgang til å benytte kundeopplysninger til markedsføringsformål.
Digipos AS selger verken e-postadresser eller andre opplysninger til andre parter.

Angrerett/-frist
For kjøp i nettbutikken har kunden ifølge angrerett-loven 14 dagers angrefrist fra det tidspunkt vedkommende mottar varen.
Det betyr at dersom du angrer på et kjøp du har gjort hos Digipos, kan du returnere varen innen 14 dager etter at du mottok den og få salgssummen refundert.
Varen som returneres må være i vesentlig samme stand som da du mottok den.

Dersom du angrer på en bestilling før varene er sendt fra Digipos, kan du avbestille dem ved å sende en e-post til [email protected]
Husk å oppgi ditt navn og ordrenummeret som står i ordrebekreftelsen du har fått på e-post.

Etter Angrerettloven skal returkostnadene bæres av forbrukeren.

Så snart Digipos har mottatt og behandlet varene du har returnert, vil salgssummen bli tilbakeført til det kredittkortet du benyttet ved bestilling eller kreditere fakturaen du har fått.

Reklamasjon
Hvis en vare fra Digipos skulle ha feil eller mangler kan kunden ha krav på at feilen blir rettet, omlevering, prisavslag eller heving av kjøpet.
Digipos anbefaler at reklamasjonen sendes skriftlig på epost til [email protected]

Reklamasjon på forsendelse, ekspedering m.v. må skje innen fem virkedager etter mottak.
Digipos vil skriftlig bekrefte mottak av alle reklamasjoner i løpet av tre dager.
Dersom varen må sendes i retur refunderer Digipos portoutgiftene.

Dersom produktene har feil eller mangler kan du etter omstendighetene kreve retting av feilen, omlevering, prisavslag, erstatning eller at kjøpet heves.

Selger kan kreve å få reparere varen hvis det er umulig å skaffe en ny, for eksempel hvis varen ikke lenger blir produsert, eller at det medfører en urimelig kostnad.

Melding om feil og mangler ved produktene kan overbringes oss skriftlig.

Dette må skje innen 5 dager etter at du oppdaget feilen eller mangelen fra du får levert varen.    Du har likevel alltid minst to måneders reklamasjonsfrist. Retten til å reklamere gjelder i ett år etter at du overtok produktet, eller fem år dersom produktet er ment å vare vesentlig mer enn ett år. Reklamasjon må rettes mot selger av det aktuelle produkt dvs. Digipos AS

Vennligst ikke send returpakker i oppkrav, de vil ikke bli innløst.